سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند [امام علی علیه السلام]

با سلام به وبلاگ من خوش امد&

این هم اس ام اس های روز امید وارم که خوشتان بیاید.نظر فراموش نشود.
عاشقی
دوست مثل ایستادن روی سیمانههر چی بیشتر بمونی رفتنت سختر میشهو اگر رفتی جای پات واسه همیشه باقی میمونه.
من اگر 3 ثانیه وقت داشتم 1 ثانیه نگات میکردم 1 ثانیهبه تو فکر میکردم 1 ثانیه می گفتم دوست دارم.من زندگی میکنم برای ین 3 ثانیه.
ارزوهایت را یاد داشت کنو یکی یکی از خدا بخواه خدا یادش نمیری اما تو فراموش میکنیکه چیزی که امروز داری همون ارزوی دیروزت است.

وقتی
میرفتی بهار بود.تابستان نیامدی.پاییز شد.پاییز که نیامدی پاییز
ماند.زمستان که نیایی پاییز میماند.فصل هارو به هم نریز.پاشو بیا دیگه.
ترک دنیا کرده ام ترک جان هم میکنم غیر عشق هر چه گویی ترک ان هم میکنم.
تازه فهمیدم تو دنیا هیچ قلبی واسه من نمیتپه حتی قلب خودم چون اون هم واسه تو میتپه.
گریه کردی چون بگی زندگی بی غم نمیشهاگه دستاتو بدی از غرورت کم نمیشه.
قانون معرفت میگه اگه باهام باشی با هاتم.دیوونه بشی دیوونه میشم.مریض بشی مریض میشم.بمیری میمیرم.تنها بزاری منتظرت می مونم.
شاید زندگی ان جشنی نباشد که انتظارش را داشتیاما حالا که به ان دعوت شده ای  تا مینوانی زیبا زندگی کن.
اگه یه روز رفتی بر نگشتی بهت قول میدم منتظرت نمیمونم ولی اگر اومدی یه شاخه گل روی قبرم بزاری.
اگه خواستی یه روز بری حتما خبرم کن.قول میدم ازت نخوام بمونی ولی ازت میخوام که زود برگردی.
خب
دیگه فکر کنم این اس ام اس ها برای امروز شما کافی باشه قول میدم باز هم
بذارم.باز هم یهسر بزنید.جدید پس میکن.امید وارم لذت کافی را برده باشید.




mohamadi ::: یکشنبه 87/11/6::: ساعت 10:8 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :1896
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
mohamadi
با سلام خدمت شما. من میلاد هستم 15 ساله از تهران.به وبلاگ من خوش امد.
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<