سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فقط سه گونه است : آیه ای استوار یا قانونی عادلانه و یا سنّتی پایدار و جز آن تنها فضیلت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

با سلام به وبلاگ من خوش امد&

با سلام خدمت شما
برای ملاحظه ی اطلاعات شخصی من لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید. با تشکر از شما.

با سلام و عرض ادب خدمت شما
از شما به خاطر امدم به این مطلب متشکرم.
من میلاد متولد 1372/11/3در
شهر تهران هستم.علت ساخت من از این وبلاگ اضافه کردن اطلاعات به شما
بازدید کنندگان عزیز است.با توجه به قرار داد من در این وبلاگ قرار است من
هر 1 ماه یک بار موضوع وبلاگ خود را با توجه به بیشتری میزان و در صد نظر
سنجی که در وبلاگ خود قرار داده ام را طرح کنم.پس در نظر سنجی من شرکت
کنید.من در روز های اخیر تعداد دیگر وبلاگ در انواع سایت های دیگر طرح
کرده ام که شما می توانید با مراجعه به بخش پیوند ها با ضمینه های مختلف
ملاحظه نمایید.با توجه با کاربرد و اطلاعات بیشتری که در این سایت وجود
دارد بدین منظور است که خود خواهم وبلاگ خود را از دیگر سایت ها به این
سایت یعنی www.parsiblog.comتغییر و جا به جا کنم. با تشکر از ملاحظه شما
از این بخش و وبلاگ متشکرم.




mohamadi ::: یکشنبه 87/11/6::: ساعت 9:48 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :1895
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
mohamadi
با سلام خدمت شما. من میلاد هستم 15 ساله از تهران.به وبلاگ من خوش امد.
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<